Ledig dag och träning 🤗

Idag började dagen med att "rafsa" av ett kort träningspass på ca 25 min bestående av 2st cirklar.


Den första bestod av 2st hantlar på 3,5kg.

Axelpress.  10/10
Fjäril.          10/10
Sida mage  25/25
X 3


Andra cirkeln bestod av kettlebell på 8kg.

Rygglyft.     25
Knäböj.       25
Skuldra.     10/10
X 3

Avslutade med sneda knäböj
25/25 X 4


Igår lämnade Totte och jag Ebbe i skolan och sen tog vi en Pw. Totte cyklade och jag gick , sprang, joggade, höga knän. Ja Totte hade ojämnt tempo igår men vi slutade på 4 km. Hem och blaska av mig och vidare för att lämna Totte. Sen väntade jobbet.😅

Jag var helt slut när jag hämtat barnen igår vid 18 så det hände inte mycket efter det🙄😬🤔.

Nu har barnen vaknat så dags att fixa frukost och slänga i en tvätt. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0