Semestern börjar närma sig slutet.

Onsdagen bjöd på en heldag i Kalmar med Lisa, Jimmy och Alice. Vi var på Leos lekland och avslutade med mat på Ikea och lite shopping.



I torsdags morse åkte vi till köpingsvik. Vi spenderade dagen med kusinerna Alina och Viggo, moster och mormor. 


En helt underbar dag som tyvärr inte fastnade på bild. (Ingen av oss hade mobilen med oss🙈). Sol, bad och mycket lek. 

Igår åkte vi in till Borgholm en sväng, spelade mini golf. Vi hann även med lite lek och sol.


Så igår kväll åkte vi hemåt till Pappa Stefan som kommit hem efter en veckas jobb i Örebro.


Barnen badade lite hos Cissi och Mattias och jag gick hem först. Jag hade så sjukt ont i huvudet och efter en natts sömn så känns det mycket bättre. 😅

Nu leker barnen med kompisar och jag kollar på Nyhetsmorgon. 🤗 Stefan är iväg en sväng.

Jag vet inte vad vi ska hitta på idag. Eller jo en sak måste vi göra. Vi måste handla mat för är helt tomt i kylskåpet.😜




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0