Upp och ner...

Nu har några dagar passerat och saker har hänt....


Igår hade vi ett rån på jobbet. På kvällen när min bästa vän satt i kassan. 😔

Så var en sväng idag på jobbet trots att jag var ledig. 🙁

Annars har barnen lekt med grannbarnen och jag har solat lite, städat lite. Vi har varit på Frövi för att kolla på Ebbes fotbollsträning. 

Min utmaning för veckan går än så länge helt okej. 

Tis:   11700 steg
Ons: 11400 steg
Tors: 10000 steg

Tisdag bjöd på en kvart träning ute med fokus på marklyft, rygglyft och biceps.

Idag känns det som jag har ätit konstant😝😋🤗. Jag vet att det beror på flera saker så😜.

Ikväll kommer Stefan hem🙌🏻. 
Vi får se vad morgondagen bjuder på då både jag och Stefan är lediga. 

Ciao 💋





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0