Vab och träning

Träningen flyter på och jag börja känna mig lite mer motiverad. 

I söndags följde jag med Elin till gymmet. Vi körde igenom hela kroppen med 12st övningar med 10-15 reps och 3 varv. Vi delade upp de i 4 st cirklar. Jag hoppas att jag kan fixa gymkort nu snart.

Träningsvärk? Ja men visst har jag det🤗. I måndags tog jag en vilodag. 
Totte var hängig när jag hämtat honom från Kåsan så efter att han somnat 15.45 så kände jag att han inte skulle orka gå till  förskolan igår och jag hade rätt. Han "sov" från 15.45 till 06.00 dagen därpå,  men med mycket hosta hela natten. (Vab hela dagen😔)

Igår tog Totte det lugnt och hostan la sig lite mer. Jag passade på och körde 1 timme på crosstrainern.

 I natt har Totte inte hostat en enda gång🙌🏻. Så idag blir det kvällsjobb.

Jag började morgonen med lite träning. (Bland annat lite mage och ben)

Cirkel 1:
Sit ups       50
Höftlyft.    20
Fällkniv.     20
Rus.Twist  20 
X 4

Cirkel 2:
Knäböj.      20
Sumo.        20
Rygglyft.   20
Rodd.         20
X 4 

Vi har annars gjort en kalender med aktiviter som barnen fick hjälpa till och göra i helgen. 
Vi har öppnat 2st påsar. En aktivitet var att plocka fram alla ljusstakar och den andra var att baka pepparkakor.

Jag hämtade ut ett paket från H&M som jag beställde veckan innan black friday. Så nöjd🙌🏻. Tre par jeans och en hoodie för 259kr😍. De satt bra och var sköna⭐️.

(null)








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0