Veckan som varit

Summering av veckans träning:

Måndag: MAGE (25min) 
Tisdag: AXLAR (25min)
Onsdag: BEN (1timme)
Torsdag: RYGG & CARDIO (1timme)
Fredag: BEN & BICEPS (50min)
Lördag: MAGE & TRICEPS (1timme)
Söndag: PW (45min)

Träningen har känts helt okej ändå. 2st träningspass med syrran😍. Måndag och tisdag tränade jag hemma och det är ju lite svårare att vara motiverad då. Men runt 30 minuter tänker jag kan funka. Jag måste ju ha en lösning nu när Stefan snart börjar jobba och kanske inte kommer vara hemma i veckorna.

Veckans jobb:
Det blev jobb på måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Så hela påskhelgen har jag haft ledigt. 

I fredags var Elin, Jocke, Alfons, Macan, Hampus och Micke här. Vi grillade och åt god kladdkaka till efterrätt. 

Igår kom Ida, Micke, Elias och Filip på besök och sen åkte vi på fördrink till huseby. Mycket roligt och vi åkte sen vidare till Saras 30års fest. ❤️

(null)

Idag har jag försökt göra iordning i Tottes rum och har även tvättat många tvättar. 
Vi har även varit på söndagsmiddag hos kära Rolf och Bettan. Hasselbackspotatis och oxfilé😊😋. 
Så mat mässigt har jag ätit mycket mer än vad jag borde gjort denna helg. Men men det är ju ändå påsk. 🤣

Imorgon börjar en ny vecka och jag tänker mig ett upplägg ungefär såhär:

Måndag: BEN (gym)
TIsdag: RYGG & BICEPS (gym)
Onsdag: AXLAR (hemma)
Torsdag: BEN & CARDIO (gym)
Fredag: TRICEPS & MAGE (hemma)
Lördag: VILA
Söndag: VADER & RUMPA eller PW.

Nåt i denna stilen eller så blir det på nåt helt annat sätt. Så länge det är kul att träna så spelar det ingen roll vad jag tränar😊.

Nu ska jag försöka att sova. 😅
Vi hörs😘







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0