Kul att träffa alla😇

(null)

Bilden över är före klippningen och så här blev resultatet. Ebbe var först supernöjd och efter en dag inte alls nöjd😳😩.
(null)

(null)

(null)
Jag tyckte det blev bra😅 i allafall.

I Tisdags träffade vi ju Jessica❤️. Vi besökte experimentlabbet och testade VR glasögon. Jag och Jessica valde bergodalbana och barnen kollade ormar, hajar i havet. Jag blev så åksjuk.. blev helt kallsvettig och snurrig... var illamående hela kvällen. Men det var ju jätteroligt där och då.

Vi fikade lite på Flanaden och hann även säga hej till mamma o pappa som åkte utomlands samma dag.

Tandläkaren gick sådär.. Totte måste dra ut en tand till och blev jätte ledsen.😟

Igår besökte vi Sofie och Sofia var där. Alla barnen också givetvis 😘 (null)
Kul att ses även om man önskar man kunde ses oftare😇. 

Efter jobbet idag så blev det hushållssysslor och sen tog jag och Jonna en promenad till slingan och gick ett varv och sen hemåt igen👍🏻. 

Jag har även försökt packat inför imorgon. Jobbar hela dagen så blir att åka till Öland med barnen så fort man kommer hem. Vi sover i mammas o pappas lägenhet. Vi vill undvika att åka på bron när Ironman är. 

På lördag väntar kalas i Borgholm med lunch och bad🌸.

Nu ska jag försöka sova lite ☺️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0