Ny hårfärg 🙌🏻

Igår var vi på kräftskiva hos Sara och Freddy. Trevligt att ses. Kul att barnen hade ju så kul och inte bara vi🤗

(null)
Synd att Elin, Jocke och Alfons inte kunde komma.

Idag kom syrran hit och hjälpte mig med mitt hår.  (null)
förebild:
(null)
Först la jag i cocosolja i längderna och sen la Emmelie blekning i botten. 
(null)

(null)
Då blev resultatet så här. Egentligen hade jag bara kunnat ha i silvershampo och någon inpackning. Men la i en färgning i botten som vi drog ut i längderna efter några minuter. (null)
Efterbild:
(null)
Det bästa med denna processen är att allt gick på 225kr☺️. 

Jag skulle behöva klippa håret lite men pallar inte göra det idag.🙈😅

Nu har vi ätit och jag funderar på att dra till gymmet 🌸



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0