Ny vecka, nya tag🌾

Ja fredagen blev inte sĂ„ mycket mer Ă€n att tvĂ€tta, trĂ€na, hĂ€lsa pĂ„ syrran och checka av pĂ„ listan som jag skrivit. VĂ€ldigt lĂ„ng var den och nu Ă€r det inte sĂ„ mycket kvar. (Kanske 15 punkter🙈).

Lördagen bestod av jobb pĂ„ Ica och kvĂ€llen spenderades i huseby med Elin, Joakim och Alfons😇. Pizza och prat blev det. đŸ€—

IgĂ„r skulle jag Ă„kt och trĂ€nat pĂ„ morgonen men valde godispĂ„sen och OS i stĂ€llet😳😬.  Lisa och Alice var och hĂ€lsade pĂ„. 

Resten av dagen spenderades pÄ soffan typ. Jag kÀnde mig inte pÄ humör alls. Barnen lekte med kompisar hela dagen och Stefan gick med barnen till Rinken. Stefan var i vÀg pÄ kvÀllen sÄ dÄ Äkte vi till affÀren en svÀng. Men annars var det en vÀldigt lugn dag.

Ny vecka och nya tagđŸ™ŒđŸ».
Idag ska barnen till skola och förskola och jag Àr ledig. Jag hoppas Stefan och jag kan Äka och trÀna och fixa lite andra saker.

Denna vecka kommer vĂ„ran nya soffa❀. Vi lĂ€ngtar verkligen tills den kommer. Det kĂ€nns som vi undvikit att bjuda hem folk för att man bara kan sitta vid köksbordet.

(null)
Idag börjas dagen med havregrynsgröt med Ă€ppelbitar. Nystart efter allt godis som försvunnit ner i magen. 

VĂ„gen visade lite mer Ă€n 2,5kg plus nu efter resan. Men men.. nu ska jag försöka gĂ„ tillbaka till mina vanor jag hade innan resan😇

Vi hörs❀



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0