Minne som en guldfisk😅

Jag vill verkligen sĂ€ga att jag trĂ€nade i mĂ„ndag morse men jag kommer inte ihĂ„g🙈😳. Jaja.. jag trĂ€nade ben i tisdags innan jobbet. KvĂ€llen blev lugn.

(Frukosten igĂ„r) 
(null)
IgĂ„r hade jag verkligen ingen ork att Ă„ka till gymmet. Jag slutade jobbet vid kl 14 och direkt efter jag fĂ„tt i mig mat (vĂ„fflor) sĂ„ gick vi ut. 

Barnen cyklade och jag gick. De kastade snöbollar i vattnet och vi cyklade till fasanstigen för lite gunga och lek. VĂ€l hemma igen satte vi oss i bilen och Ă„kte till syrran. DĂ€r barnen lekte i en timme. Sen var det bara att Ă„ka hem igen för att Ebbe skulle pĂ„ fotbollstrĂ€ning. Efter att vi kommit hem frĂ„n fotbollstrĂ€ningen sĂ„ hade Stefan fixat matđŸ™ŒđŸ» sĂ„ vi Ă„t och sen hamnade jag i soffan. Tills kl 20 och sen gick Jag och la mig😅.

Jag har lyckats stĂ€da bort min mascara pĂ„ tal om nĂ„t helt annat. 😬😂 sĂ„ ska försöka köpa en ny pĂ„ fredag. Samtidigt ska jag försöka hitta en bra bh att ha under klĂ€nningen som jag ska ha pĂ„ bröllopetđŸ€— och en present till kalas som Ebbe ska till pĂ„ lördag. 

Vi hörs!







Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0