Vecka 11

Dagen har bestått av jobb och jag har plockat frukt och grönt. En dag som gått snabbt och har varit rolig. 

Jag åkte hem på lunchen och möttes av färdig varm mat som Steffe gjort. Så himla gott och mätt blev jag😅.

Jag har nu även bokat tid för tatuering. 😬

Nu längtar jag efter helgen då jag är ledig och ska träffa Jessica ( som jag saknat ). Jag tror att det är den största omställningen med att jag slutade i stan. Men inser för varje dag som går att jag lär känna nya människor varje dag och det är så kul🤗. Varje dag lär jag mig saker och man känner att man växer på nåt sätt. 



Veckans träning:

Måndag- Mage & bröst & 
30 min cardio 

Tisdag- Ben & Rumpa

Onsdag- vilodag 

Jag hoppas få till 2 st gympass och ev en promenad. Vi får se hur det går med det😉




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0