Gösjön

Vilken underbar dag. Jag började med att cykla till skolan med Ebbe. Sen när jag kom hem igen och Totte ätit frukost tog vi cyklarna och åkte till affären och pantade flaskor och burkar. 😘

Vi handlade lite innan vi cyklade hem igen. Lite plock inne med tvätt, disk och sopor innan jag och Totte gick ut. Totte klippte lite gräsmatta där automovern inte kommer åt eller kör😅.

Vi solade en stund innan vi åkte till karlsson och köpte lite blommor. 

Vi åkte förbi Lisa för att hälsa på Alice och lilla nykomlingen Tyra. Vi stannade inte så länge då jag fortfarande är förkyld och för att vi skulle hinna äta mat innan vi skulle cykla och hämta Ebbe och Linus i skolan. 
(null)
Barnen lekte när vi kom hem och jag passade på att sola lite till. 

Vi åt lite mat och sen tog vi bilen till gösjön för att njuta av solen, vattnet och naturen. Barnen badade lite. Brrr.. 

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag har flyttat ut tvn på altanen så nu är det sommar på riktigt. Jag ligger i soffan ute och det är så skönt❣️ (null)

imorgon är det jobb som gäller😇

Vi hörs❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0