Vänner🌹

Livet går i full speed just nu..
Förra veckan hann jag med vinkväll med Sara som verkar bli lite av Onsdagsnöjet för vår del. Alltid lika mysigt och roligt. 


Torsdagen bjöd på grill med vänner hos Elin och Jocke. Där barnen lekte för fullt och hade det trevligt. 

Efter 10 dagars jobb så gick jag på helg i fredags så fanns inte så mycket ork till att göra nåt då. 

 Lördagen bjöd på middag med vänner hos Andre och Jessica, kalas för Alina som fyllt 2år. 


Söndagen blev vi med besök av Julia och Thim för lite grill och sol. En helt underbar dag. 

Igår var vi på fotbollsfotografering för grabbarna. 

Idag lämnade jag Ebbe vid tåget tidigare för de skulle iväg med skolan. Jag lämnade Totte på förskolan och stämplar in på jobbet och så står det fel på mitt schema hemma. Jag är ledig idag och jobbar imorgon. Men jag trodde jag var ledig imorgon. Jaja var ju bara att hämta Totte och åka hem igen. 
Så efter lite rensande i Tottes rum och i köket så åkte vi till Oskarshamn. 
Där köpte vi lite T-shirts till barnen, presenter, godis, Mc Donalds, en hatt, basketboll och lite annat smått och gott. 

Nu har jag cyklat 30 min på motionscykeln ute på trallen i solen. ☀️
Snart dags att dra in och dammsuga lite till🙈😂

Glömde ju att jag gjort naglarna i veckan också. Rött och glitter 😅🙈
Ciao












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0