Hemma igen 🙈

Hemma efter en lĂ„ng resa som började mĂ„ndag 21.30(svensk tid). Nu Ă€r vi i alla fall hemma och alla mĂ„sten för dagen Ă€r gjorda. RĂ€kningarna betalda och frukost inhandlad 😘.


De sista dagarna pÄ semestern sÄ umgicks vi mycket med ett gÀng frÄn Jönköping. Kul för bÄde barnen och oss att fÄ lÀra kÀnna dessa underbara mÀnniskor.

Alla Ă€r inte med pĂ„ bilderna dĂ„ ett par stannade kvar för 2 veckors semester till😇. (Jag hade gĂ€rna ocksĂ„ stannat kvar). 


Sista dagen regnade det pĂ„ eftermiddagen och hela kvĂ€llen. Det blev shopping och mat pĂ„ hotelletâ˜ș. 

Jag ska erkĂ€nna att jag har ingen aning om vilka bilder jag lagt upp och inte😅. Wi-fi pĂ„ hotellet var ju ingen större succĂ© sĂ„ kunde jag inte kolla nĂ„t vidare vad jag la upp😜.




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0