Nya mål o utmaningar

Nu halvligger jag i soffan och reflekterar över dagens mat/skräpintag. Mycket onödigt skit men nu har jag funderat ut hur jag kanske ska göra för att få det att funka. 


Jag är väldigt sugen på att köpa ett par nya träningstights. Men för att göra det måste jag gå ner till min "vanliga" vikt. (66,5kg) eller i alla fall att jag kommer i mina byxor🙈🙊.

Så utöver en 30-dagars challenge som jag och syrran håller på med så ska min plan se ut så här varje 
vecka :

~ 2st Pw på minst 30min.

~ 1 träningspass överkropp 
ca15-45min

~ 1 träningspass underkropp 
ca 15-45min

~ En ingefärashot varje morgon😇

~ Minst 5 grönsaker/frukt om dagen.

~ Föra matdagbok (blir nog i telefonen)

Jag tänker att jag ska göra ett försök. Inget godisförbud i alla fall😇.

Startvikt (nu på kvällen):

• 69,0 kg

Mått i cm idag:

• stuss    97,5
• mage   95
• rumpa  95
• Lår       60

Nu kör vi.🙌🏻✌🏻
Vi får se hur denna vecka går med tanke på att halva veckan gått😜.



Ledig helg väntar också🙌🏻🙌🏻




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0