Ingen trĂ€ning😔

Ännu en vecka har passerat med lite jobb och en förkylning som inte vill ge med sig. SĂ„ ingen trĂ€ning alls.. jag tror att det inte kommer bli sĂ„ mycket trĂ€ning denna vecka men hoppas kanske kunna gĂ„ en liten promenad utan att det Ă€r för anstrĂ€ngande.


Jag har bara vilat och styrt lite hemma nĂ€r orken funnits. Idag har vi i alla fall stĂ€dat i vĂ„rt kommande badrum och tĂ€tat mellan golvet och vĂ€ggen. Det ska pĂ„ primer ikvĂ€ll ocksĂ„ inför flytspackel av fallet imorgon.

Jag har Àven rensat lite i garaget och sopat. SÄ himla skönt att fÄ lite ordning. (null)
Jag tror att jag ocksÄ bestÀmt mig gÀllande vÄtrumsmatta/tapet.
(null)
NÄt i detta stil med samma pÄ bÄde golv och vÀgg.

IgĂ„r var vi pĂ„ lite grillning pĂ„ HanĂ„sa.đŸ€—

Min fina vĂ€n har fĂ„tt sin fina dotter nu i veckan. SĂ„ glad för hennes skull❀❀❀.

Imorgon vÀntar det lite jobb.

Vi hörsâŁïž



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0