Barnvaktshelg...

Helgen har varit bra men man är ju lite sliten.
Ifredags så blev det lite glögg med Steffe, Sanna och Stoffe.
Kollade lite på idol med men vet inte om det är så mycket att ha egentligen.

I lördags på förmiddagen kom Erik och Oskar. (vildarna från Ruda)
Då började utmaningen. Stefan åkte till Innebandyn och Sanna kom till min räddning.
Vi gick lite innán matchen började. Men där så blev det full rulle.
Höjdarna vann ju i alla fall=)

Kvällen blev ju inte riktigt som tänkt, Erik och Oskar hade svårt att sova. 
De turades om att gnälla. Båda verkade sova oroligt och Oskar var förkyld med.
Men de sov ganska länge så Stefan och jag fick ju sova lite i alla fall.


Igår blev det en promenad efter lite frukost och välling till grabbarna.

På kvällen var det bio på schemat. ("Luftslottet som sprängdes")
Jessica, Gittan (Jessicas härliga mamma), Stefan och jag gick på den
och bra var den med. Men trötta var vi.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0