Livet har sina goda stunder.(Många skulle jag vilja säga)

Igår kom jag äntligen till skott med att städa i bilen.
Väldigt behövligt vill jag lova. Hann med mycket innan jag
åkte till O-hamn för att träffa Linkan.
(Tvätta, Diska och lämna tidningar, glas och papp (på återvinningen.)

Jessica och jag började med mat på cecil.
Gick sedan runt och strosade lite för att
sen avnjuta en glas i solen. (köpte
1 par sköna tofflor faktiskt.)

Gittan (Jessicas mamma) kom och gjorde
oss sällskap. Följde med när de skulle handla
på maxi. Hahaha.. Trodde Gitt skulle riva hela maxi
så som hon körde i med vagnen. Hahah..

Idag kom Sanna efter jobbet med fika och godis. =)
Det var ett bra påhitt Sanna lilla.
Picknick i sängen passade oss perfekt med tanke
på rusket som var ute då.

Tog mig i alla fall i kragen och tog en liten
promenad när det var uppehåll..

Nu ska jag försöka att sova lite.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0