2011-12-02

Av någon konstig anledning kan jag inte sova.

Kan bero på att jag ska till Vimmerby ganska tidigt i morgon.
Ska bli kul att umgås lite med Jessica och Hanna igen. (Gitt med såklart)


Idag har vi lyckats spendera pengar i alla fall.

Både en ny vagn, en plastgran
(stefan kommer nog drömma mardrömmar om den dyra granen.. hahah),
ett par promenadskor (matchar min lila vinterjacka;)) och Steffe köpte byxor och en cardigan.

Till helgen blir det i alla fall göteborg med Kvarnlid/Enarsson.
Ska bli riktigt mysigt men verkar dock
som vi kommer få sällskap av både blåst och regn.

Annars har det blivit lite fikamys med blandad kompott av människor.
Alltid trevligt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0