Träningspass nr1

Första arbetsdagen är gjord och barnen var super glada efter första dagen på nya fritids och förskolan.


Idag börjar veckans utmaning:
3st träningspass
1pw
Minst 10000 steg varje dag.

Idag har jag gått ca 11400 steg.✅

Jag tränade ett träningspass som såg ut så här:

Sida mage.               25/25
Kettlebell swing           15
Sumosquats.               15
Skuldra                     10/10
Utfall.                        10/10
Omvänd armhävning   5
Knäböj.                       10
X 3 varv

Armhävning.          15
Sit ups.                  40
Mountainclaim.      20
Kick bak.              15/15
Axelpress.            15/15
X 4 varv

Ett pass som tog ca 30 min.✅

Det är så mycket lättare när man kan träna ute på trädgården. Speciellt när solen lyser och det är varmt och skönt.🔅

Barnen sover sen några timmar tillbaka och jag ligger i sängen och kollar på film. 

Dags att försöka sova lite snart😇




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0