2017đŸ™ŒđŸ»

Dags att summera Äret som gÄtt.

Vi började Äret med en fantastisk resa till Thailand i 3 veckor. DÀr vi fick mÄnga fina och hÀrliga minnen.
(null)

Vi har varit pĂ„ 40Ă„rs kalas, överraskningsresa med svĂ€rmor, bröllop, dop och mĂ„nga roliga tillstĂ€llningar. (null)

Jag har blivit moster till Alina❀.
(null)
Barnen har bytt skola och jag har sagt upp mig, samt börjat jobba lite nĂ€rmare hemma. Även om jag inte vet hur 2017 ser ut med jobb sĂ„ kĂ€nner jag mig lugn och Ă€r spĂ€nd pĂ„ vad som komma skall. Jag som gĂ„tt frĂ„n tryggheten sjĂ€lv tycker det ska bli kul att lĂ€ra mig nya saker och utmana mig sjĂ€lv.

Vi har lĂ€rt kĂ€nna nya mĂ€nniskor, trĂ€ffat nĂ€ra och kĂ€ra. Vilken underbar kĂ€nsla jag tar med mig frĂ„n 2017. Lycklig över allt jag har. 

Jag har skaffat gymkort och jag kÀnner mig super motiverad att trÀna och bli stark och mÄ bra.

Om jag ska sÀga nÄgot mindre bra frÄn Äret sÄ skulle det vara rÄnen frÄn jobbet, stressen över alla kvÀllsjobb som innebar barnvakter hit och dit, kÀnslan över att inte alltid hinna med allt. Vi gör som Ebbe Ät rÄnen och allt det.
(null)
2017 Àr ett Är som hittills varit jÀttebra.

Nu vĂ€ntar ett spĂ€nnande 2018 som börjar med en resa till PhuketđŸ™ŒđŸ».



(null)


(null)










Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0