Ledig helgđŸ™ŒđŸ»

I fredags jobbade jag bara till kl.12, vilket var superskönt efter 9 dagars jobb. Jag Ă„kte direkt till Oskarshamn och hĂ€mtade upp Jessica. Vi Ă„kte vidare till GrĂ€nsö slott för lite spa. SĂ„ himla vĂ€lbehövligt och mysigt att fĂ„ chilla och umgĂ„s med min Jessica. 

Vi har verkligen jobbat omlott hela tiden pĂ„ sistone sĂ„ inte kunnat umgĂ„tts nĂ„t privat. 

Första veckan pĂ„ Ica i Högsby har gĂ„tt bra tycker jag. (Hoppas de ocksĂ„ tycker det🙈)

IgĂ„r vaknade Ebbe och mĂ„dde dĂ„ligt och spydde lite senare. Han var hĂ€ngig hela dagen och hade 39.9 graders feber pĂ„ kvĂ€llen. Men piggnade till runt  kl.21.đŸ™ŒđŸ»

Jag och Totte gick till Tomteparaden igÄr för att se tomtarna sjunga. (Ja, Totte sa ju inte nej till en godispÄse heller direkt)

Jag lyckade dammsuga hela huset, tvĂ€tta 5 tvĂ€ttar, stĂ€dade upp i kĂ€llaren och uppe, bytte pĂ„slakan i alla sĂ€ngar. 
Idag ska jag försöka moppa, tvĂ€tta upp resten, torka av alla köksluckor, stĂ€da toan och damma.😅 
(null)
En bild frĂ„n veckan dĂ„ Emmelie var barnvakt. Tack Ă€lskade syster för att du alltid stĂ€ller upp⭐.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Presenten jag fick av alla arbetskamrater frĂ„n Ica nĂ€ra Södertorn❀.



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0