Sista dagen på Ica Södertorn

En känslostorm sköljer genom kroppen och tårar rullar titt som tätt ner för kinderna. 

Jobbmässigt har dagen varit precis som vanligt. 

Lycklig över att få lära känna så underbara arbetskamrater och allt jag lärt mig. En extra familj som alltid kommer ligga varmt om hjärtat. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Jag tar med mig alla roliga minnen och  mina vänner jag fått. Alla fina ord ni sagt till mig och alla kloka ord. ❤️

Imorgon väntar nya äventyr och ovisshet. Det enda jag vet är att det kommer lösa sig😘.

Ciao 
Lisa
2017-12-11 @ 21:23:47

Älskade hjärtat! Klart det kommer lösa sig! ❤️😘 Tänk så härligt att ha så många underbara minnen från ett arbete. 😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0