Totte lagade ett hål🙌🏻

Igår efter hotellfrukost så begav vi oss till A6 köpcenter för lite shopping men barnen var inte alls pepp på det. Barnen fick ett par skor var och sen åkte vi för att kolla på bilar. Men samma sak där. Tjuriga barn så det gick inte alls. 😔


Bilen styrde kosan hem direkt istället med ett stop på vägen för mat och biltema.

Totte och Pappa Stefan åkte till tandläkaren när vi kom hem😇. Det jag trodde var rengöring och lack var i själva verket en lagning. 🙈
Men han skötte sig superbra.🙌🏻

Stefan åkte och tvättade min bil och jag började packa upp och städa här hemma.

Sen blev det lite klipp bl.a. Viggo och  Totte som ville ha kortare. 
Jag fick mysa lite med Alina också😍.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0