Död mus= Lycklig Mikkan😂


Igår efter vi lämnat Ebbe i skolan gick jag en promenad med en trött Totte i vagnen. Så vi handlade lite frukost som vi åt när vi kom hem. 

Lämnade Totte på förskolan och åkte till jobbet. Även om det är mycket att göra just på fredagar så är det alltid kul att sitta i kassan. Alla är så glada över helg.😇

Idag har jag jobbat förmiddag och väl hemma så kom kusinerna för lek. Så huset är fullt av skrik, lek och skratt. 

En mus har äntligen dött efter många misslyckade försök vann jag äntligen över vår ovälkomna gäst. Nu får vi se om den var ensam🙈. Vinden är i alla fall riggad om så är fallet😂.

Jag lyckades köra ett träningspass nere under tiden barnen hade snackstime.
(null)
Så här såg det ut
Marklyft.       15 reps       (11kg/13kg)
Rodd.             15 reps      (11kg/13kg)
Rygglyft.       15 reps.     (8kg/20kg)
Kettleswing. 15 reps.      (8kg)
Armhävning 15 reps
Bröst.             15 reps.    (5kg/hantel)
Utfall.             15/15 reps
Höftlyft.        15 reps.     
Sit ups.          15 reps

X 4 varv

Nu sitter grabbarna och jag och tittar på Tintin

(null)
Detta kom jag hem till igår. Rosor, choklad och ett fint brev som Pappa Stefan och Totte skrivit. 😍 
Min älskade familj❤️

Nu inväntar jag Lisa för lite prat☺️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0