Fredag och kvällsjobb

Ja nu känns det som man har hunnit smälta veckans alla händelser. 

Tandvärken som jag fick i tisdags efter mitt besök hos tandläkaren är också typ borta. Så nu hoppas jag kunna äta som vanligt. 

Vågen stod igår på rekordlåga 66,1kg. Vilket var över 1 år sedan jag vägde. 

Men jag har kört crosstrainern 15 min varje dag eller en promenad. Nu ska jag bara försöka få in lite styrketräning. 😅😴

Igår var jag ledig så vi hann med en hel del. 
Totte och jag skjutsade Ebbe till skolan och handlade sen mat till oss och syrran. Lämnade det och Totte ville leka med Viggo, så han blev kvar där.

Då passade jag på att ladda råttfällan uppe, byta påslakan, tvätta, vika tvätt, byta knoppar på barnens garderober. (Fyndade för 10kr/st på Karlsson) (null)

Efter det så åkte jag till Ica igen för att prata lite. Så nu har jag fått lite tider att jobba där och så får vi se. 😊

Jag hämtade Ebbe i skolan och vi hämtade Totte. Därefter fick barnen åka fyrhjuling. Totte fick premiäråket och han var superduktig🤗. 

Vi drog vidare till tippen för att slänga skräp. (Ett skrivbord och sopsäckar med isolering från renoveringen i källaren.) sen hem för matlagning. Totte hjälpte mig att laga köttfärssås och spagetti medan Ebbe fixade sig en  hamburgare själv. 🙌🏻 Sjukt impad är jag, då han var så lugn och metodisk❤️. 

Crosstrainern i 15 min och sen vidare till syrran och släppa av Totte. Ebbe och jag åkte på ett utvecklingssamtal. 
Sen iväg och hämtade Totte igen och hem för att äta igen. Så barnen fixade sig varsin tallrik med gröt😇. Jag satt och frågade om de behövde hjälp men nej då. De kunde minsann själva😍.
(null)

(null)

Sen var det bara att hoppa i sängen och titta på ett avsnitt av Fixer upper🙌🏻.

Nu är det dags att väcka barnen för snart ska Ebbe till skolan😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0