Frustration

Ja efter en dags sjukdom som slutade i rastlöshet för både barnen och mig så blev jag så lycklig att Stefan kom hem. Jag och Lisa tog en promenad i ca 1 timme. (Precis vad jag behövde).

Idag har vi varit så lättirriterade och frustrerade så vi gick en promenad till skogen för lite klättrande och lek. Bara så barnen kunde göra nåt. 
(null)
(null)

Pepparkaksbak gjorde barnen, 7st pepparkakor fick de ihop på en halv pepparkaksdeg. Men de dekorerade med glasyr och var nöjda ändå. (De fick ju mycket pepparkaksdeg i magen ändå.)

Så skönt att Ebbe har kunnat äta som vanligt ändå. Han slutade spy igår vid ca kl.11 och åt sen ordentligt då han var så hungrig. 

Träningsmässigt så känns de bra. Crosstrainern varje dag i 15 min förrutom i tisdags då. 

Idag blev det bara lite små lyftande för att testa lite andra övning. Men hade inget direkt pepp.

Här kommer en bild på Ebbes skrivbordshörna. (null)
Jag har ju i alla fall tvättat mycket när jag fick vabba. Så städade upp lite i tvättstugan och hittade en massa mössor, vantar och halsdukar till både barnen och oss vuxna. Så nu är allt upptvättat. Sängkläderna också givetvis😷.

Så imorgon hoppas jag att vi kan hitta på lite då det gått 48 timmar då. 🤗





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0