Sagt upp mig😬

Ja denna vecka har Ă€n sĂ„ lĂ€nge varit vĂ€ldigt hĂ€ndelserik. NĂ„got som jag har gĂ„tt och funderat pĂ„ ett tag Ă€r att byta jobb och testa nĂ„got nytt. 

SÄ i tisdags Äkte jag till jobbet och sa upp mig innan mitt kvÀllspass började.
Jag har vĂ€ldigt mycket blandade kĂ€nslor kring det. Jag ÄLSKAR mina Arbetskompisar och jag kommer sakna att inte trĂ€ffa de dagligen. 
Men ÀndÄ kÀnns det som en lÀttnad. En kÀnsla av att jag vill utvecklas och lÀra mig nÄgot nytt. En ny start pÄ livet lÄter sÄ klyschigt... men det ligger nÄt i det.

Det stora frĂ„getecket Ă€r ju hur mycket jag kommer fĂ„ jobba och var😅. Men tĂ€nker att det löser sig.. skriver mer om vart jag ska börja framöver nĂ€r jag vet lite mer🙈.

Jag Ă€r ju en riktig trygghetsmĂ€nniska sĂ„ Ă€r helt klart utanför min bubblađŸ€—.

Jag jobbar min sista dag pĂ„ Ica nĂ€ra Södertorn den 11 december. 🙃
 
(null)
Jag slÀnger in en bild frÄn min promenad i söndags. En bild som sammanfattar hur jag kÀnner.

SkrĂ€ckblandad förtjusning🙈

Ha en toppendag alla ni⭐



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0