TrĂ€ningenđŸ™ŒđŸ»

Motivationen Àr tillbaka efter ett besök i bÄde matfrossa och bitterhet.

I söndags flyttade jag vÄrt gym frÄn pannrummet till gillestugan. Egentligen av flera orsaker.
  • Barnen fĂ„r mer plats att leka pĂ„
  • Barnen kan inte skjuta sönder sĂ„ mycket
  • Jag kan kolla pĂ„ tvn nĂ€r jag trĂ€nar
  • Det kĂ€nns mer  lĂ€ttillgĂ€ngligt.
  • Barnen behöver inte stöka ner vid sĂ€ngenđŸ™ŒđŸ»
SĂ„ nu körde jag 15 min crosstrainern söndag, mĂ„ndag och idag. I samband med det körde jag ca15 min styrketrĂ€ning. 

IgĂ„r blev det en promenad med Totte i vagnen😳 (dĂ„ han inte ville cykla). Ca 40 minuter.
 SĂ„ min nya mĂ„lsĂ€ttning Ă€r att göra nĂ„t varje dag. Vilket i sin tur resulterat i att det blir mindre godisđŸ™ŠđŸ€—.

VÄgen visar nu 68,1kg sÄ det gÄr Ät rÀtt hÄll.

Idag har vi varit hos TandlÀkaren med Totte för lite lack pÄ framtÀnderna.
Nu Àr vi pÄ Leos lekland och jag vilar medan Totte och Ebbe spelar airhockey.

Vi fĂ„r se om vi hinner nĂ„t mer innan vi ska pĂ„ Ebbes fotbollstrĂ€ning 😜



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0