Vilken kaosmorgon

Ja.. dagen började jätte bra. Jag började med 5 min uppvärmning på crosstrainern och joggade sen till Ica för att köpa lite gofrukost. Jag gick hem och fixade frukosten och vi åt tillsammans allihop.

 Men så bestämde jag mig för att köra 20 minuter på crosstrainern. 
Jag gick ner och skulle sätta på Fixer upper på surfplattan (barnens) och tappar den och det blev en massa sprickor i skärmen.🙄😬( vilken ångest och så tjatar man på barnen att de ska vara försiktiga🙈)

Sen när jag duschat och gjort mig iordning så ska Stefan sätta sig i fåtöljen och ena benet viker sig totalt så han får kaffe över sig, det kommer på golvet. 

Jag följde med Lisa till kvarnen lite utanför fågelfors. Väl hemma igen så försökte vi få in fåtöljen i bilen men gick inte. Men räddande i nöden skulle Millan till Oskarshamn så fåtöljen fick skjuts i den bilen🙌🏻. Så jag fick ett tillgodokvitto och en fåtölj mindre. 🙈

Lisa, Totte och jag passade på att äta på Mc och köpte lite godis innan vi åkte hemåt igen. 😘

Så nu är man hemma igen. 
Med en mindre lycklig Stefan och ett "tomt" vardagsrum.😜

(null)
Jaja.. dags att ta tag i tvätten😴



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0