Första träningspasset på evigheter🤗

Idag efter vi gick/cyklade lämnade Ebbe i skolan så fick det bli ett litet träningspass för att sluta tänka för en stund. Det blev 3st småcirklar som såg ut så här:


Cirkel 1:
Bröst  15/15      (5kg hantlar)
Marklyft  10       (Stång 12kg)
Rodd      10.      (Stång 12kg)
X 4

Cirkel 2:
Kick bak   10/10  (gummibandet)
Biceps      10/10. (5kg hantlar)
Axelpress 10/10  (5kg hantlar)
X 3

Cirkel3:
Skuldra 10/10      (10kg hantel)
Rygglyft.  15        (10kg hantel)
X 3

Det tog ca 30 minuter. Skönt från att inte varit sugen alls på att träna till bara göra🙌🏻. Så himla skönt efteråt. 

Jag tycker annars att 10000 steg om dagen funkar riktigt bra. Bara en dag sedan jag började skriva om det på bloggen som challenge som jag inte lyckats. Det var i söndags när jag var med Sara och Elin till gekås🙈🤗.

Denna vecka har bestått av jobb, tandläkaren med Totte som dragit ut en tand, Kalmar för shopping, föräldrarmöte och så allt det vanliga med tvätt, disk, plock och umgås med barnen. 

Ikväll väntar kvällsjobb. Men innan dess blir det duschen och spel med Totte😇😘





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0