Nya rutiner

Förra veckan bestod av en promenad med Nathalie och Nova.😍 Ja även zacke och Totte🙊. 


En resa till gekås med Elin och Sara. Så nu är nästan alla julklappar färdiga✌🏻. Nu måste jag bara slå in alla klappar så jag inte glömmer vem som ska ha vad. Men det svåraste blir att hitta ett bra gömställe 🙈.

På jobbet har vi haft inventering😝.

Vi har även haft en skit dag. Jag och barnen. En dag som bestod av bråk, svordomar, tårar, kramar och förlåt. Jag är så glad att den dagen är över. 

Vi har börjat få in mycket rutiner här hemma, vilket jag är superlycklig över. Saker som många andra redan har som rutiner. Men barnen borstar tänderna samma tid varje kväll, kvällsmat samma tid, läggdags samma tid, gå upp innan kl.8 varje dag, plocka undan tallriken efter sig, 

Mer konsekvenser för dåligt beteende, mer belöning för bra uppförande. Ja lite nytt för vår familj vilket känns skönt för oss alla. 👏🏻🤗





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0