SunshineđŸ€—

Ledig fredag spenderades i solen och utomhus nĂ€stan hela dagen. 

IgĂ„r jobbade jag förmiddag och pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ kom förkylningen och knackade pĂ„. FrĂ„n noll till hundra.. sĂ„ natten har varit lite seg. SvĂ„rt att sova pga ont i halsen och snorig. 

Men idag Àr jag ledig och vill sola sÄ ingen förkylning kan stoppa mig. Jag dammsög efter frukosten och plockade lite. Jag har Àven gjort ingefÀrashot i hopp om att denna förkylning ska försvinna fortare.

Stefan och Danne Àr nere och hÄller pÄ i vÄrt blivande badrum. SÄ himla skönt att det gÄr fram. (null)
Lite av min inspo som jag kollat pĂ„ till badrummet. Men det Ă€r ju lĂ„ngt kvar innan man kan göra piffet.🙈

Men rör och el Àr förberett och nu Àr taket gipsat och vÀggarna Àr snart uppe. Nu ska vi snart spackla och vi vÀntar pÄ sista flytningen av fallet pÄ golvet.

Nu ligger jag i solen inne pÄ altanen. SÄ himla skönt.
Ska vĂ€l gĂ„ och snyta mig snart😅.
Jag hoppas jag fÄr lite ork att ta fram
GrĂ€sklipparen och fĂ„ bort allt frĂ„n grĂ€smattan.🙈

(null)
I veckan tatuerade jag in barnens namn pĂ„ kroppen. đŸ€— sĂ„ nu ska jag lugna mig med fler tatueringar ett tag. 
😅

Det har inte blivit sÄ mycket till trÀning denna vecka.

Pw i mĂ„ndags, onsdags och torsdags. Lite cirkeltrĂ€ning i tisdags. That’s it😝

Jaja nu ska jag gĂ„ och snyta nĂ€san😂😅





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0