Lugn helg

Efter några dagar av trötthet och pms så börjar jag bli som vanligt. Så helgen blev väldigt lugn med lite barnvaktning, städning och filmtittande. (null)

(null)

(null)

(null)

I söndags så tog jag en promenad, vilket var så härligt. 
Jag ska försöka börja gå en liten promenad nästan varje dag.
 Så igår gick jag och Sara Erlandsson en promenad som slutade med en timmes pratstund sittande på asfalten vid min gata🤗. 

Idag är jag ledig så vi ska åka och träffa Jessica nu på förmiddagen och sen har vi ett tandläkarbesök för Totte som jag är lite nervös för. (Sist vägrade han öppna munnen🙈😳)

Men nu ska jag försöka väcka Totte och sen klippa Ebbes hår🌸

Ciao 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0