Nya naglar🌾

I lördags sÄ var vi ju pÄ kalas som innefattade bad och lunch pÄ strand hotell i Borgholm. (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
KvĂ€llen spenderades i Kalmar genom att hejja pĂ„ alla ironman hjĂ€ltar. Jag fattar inte hur de orkar. 

(null)
Annars var det jobb i mĂ„ndags och Ebbe började 1:an. IgĂ„r var jag och Totte lediga sĂ„ vi klippte grĂ€set, rensade lite i garaget och efter vi hĂ€mtat Ebbe i skolan sĂ„ lĂ€mnade vi av Totte hos kusinerna för lite lek. 

Ebbe och jag Ă„kte till ohamn för jag skulle fixa mina naglar och Ebbe behövde lite klĂ€der. 
Vi fick med oss ett par trĂ€ningsskor för inomhusbruk, 2par jeans, 1 par joggingbyxor och 3st t-shirts sĂ„ Ebbe var nöjd. 

Mina naglar innan jag gjorde om de sÄg ut sÄhÀr:
(null)

Och sÄ hÀr blev de efter:
(null)
SĂ„ ombre blev det men kĂ€nns som glitter Ă€r mer jag vilket kĂ€nns ganska konstigt för att komma frĂ„n mig dĂ„ jag inte Ă€ger klĂ€der/inredning med glitter pĂ„đŸ™ˆ.

Idag kĂ€nde jag hur mitt hĂ„r gick över den dĂ€r grĂ€nsen frĂ„n okej till katastrof sĂ„ nu har jag bestĂ€llt grejer för att fĂ€rga hemma🙈🙈... det lĂ€r komma hem nĂ€sta vecka sĂ„ hinner ju Ă„ngra mig innan😂.

Yolo😅😜😝..

Nu ska jag Ă„ka ivĂ€g och köpa gymkort dĂ„ jag kĂ€nner att jag mĂ„ste börja igen. Man kĂ€nner ju direkt att ryggen blir trött lĂ€tt och att man i största allmĂ€nhet Ă€r trött😘.

Ciao đŸ€—



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0