Ny frilla och ny soffa😍

Veckans trÀning:

MÄndagens trÀning bestod av axlar och rygg.

Tisdagen bestod av 2st trÀningspass. Det första blev biceps och mage och pÄ kvÀllen trÀnade jag ben med Sara.

Onsdagens trÀning var ben och rumpa.

Torsdagen blev en lugn promenad med Lisa.

Fredagens trĂ€ning bestod av 30 min cardio och rygg.

Jag har inte bestĂ€mt mig om jag ska trĂ€na i helgen. Jag tar det som det kommer. 

Denna vecka har jag jobbat pÄ Ica i 3dagar och 1 dag i fÄgelfors skola.
VĂ„ran nya soffa Ă€r pĂ„ plats och jag har Ă€ven fixat hĂ„retđŸ™ŒđŸ».  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Nu tar jag helg och en ledig sĂ„dan😇. 
Jag funderar pĂ„ vad vi ska Ă€ta ikvĂ€ll.. men kĂ€nner att jag inte har sĂ„ stor lust att laga nĂ„t🙈. 
Vi hörs❀





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0