Vattenskoter😍

Vi hade lovat barnen att de skulle fÄ Äka vattenskoter och igÄr blev det av.
Jag var ju sjukt nervös innan, sĂ„ utanför min comfertzon🙈.
(null)

(null)

Jag och Totte Ă„kte ihop och Stefan Ă„kte med Ebbe. SĂ„ himla roligt det var. Alla var sĂ„ nöjda och glada efterĂ„t❀. 

Annars bestod dagen av mat, sol och bad. (Som vanligt😅)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
IgĂ„r kvĂ€ll efter maten sĂ„ gick jag och gjorde mina naglarđŸ€“. De var bara lĂ„nga och vassa, sĂ„ kortade ner de och gjorde med gel pĂ„. Supertrevlig tjej som gjorde naglarna🌾. (null)

Nu Ă€r klockan 7.19 och vi vĂ€ntar pĂ„ att Totte ska vakna🙈. Vi lĂ€r behöva vĂ€cka honom.. vi gĂ„r nog och Ă€ter lite frukost snart. 

Det kĂ€nns som det blir mest bilder pĂ„ bloggen.. men men det fĂ„r ni ta😆.



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0