En ny dag på en ny plats

Halva veckan har nästan passerat och jag körde gymmet med Stefan igår när barnen var i skolan🤗. 

Jag passade även på att sola solarie en sväng. ( det måste varit minst ett år sedan)
Men såg lite ut som en polkagris.... hahahaha😂😂

Efter lunchen så kom mamma, Alina, syrran och Viggo😊. Så barnen lekte lite och vi åt mat och pratade❤️.

Kvällen bestod av en rolig film från Netflix och slötittande framför tvn😬.

Idag var jag i fågelfors skola för att "gå bredvid". Det var kul och det ska bli spännande med lite nya utmaningar.
Men jag var väldigt nervös innan så sov inte så mycket i natt.
(null)När jag kom hem så åkte hela familjen till Kalmar. Där vi köpte en resväska och en ryggsäck inför resan. Vi letade även efter sandaler eller tofflor till barnen men det fanns inte så mycket.

Efter vår tripp till Kalmar så svirade jag om och åkte till gymmet. Jag kan säga att jag var väldigt nära att vända i dörren för det var mycket folk. 😝

Passet blev ganska kort och med tanke på att jag har träningsvärk i nästan hela kroppen så blev det. 25 min jogg på löpbandet, 15 min roddmaskinen och bara en maskin för triceps.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0