Fyra olika arbetsplatser denna vecka❤️

Fredagen bestod av kvällsjobb på Ica. Men innan det så hann jag träna, handla, laga mat åka till syrran, tvätta och lite annat. 

Igår jobbade jag förmiddag på Ica och kvällen skulle vara vilodag från gymmet. Men syrran ringde så hakade på henne dit. Vi körde ben och rumpa. 
Men barnen och jag gjorde chokladbollar och åt en massa godis på kvällen😅😋.

Idag startade jag med gymmet och en god frukost efteråt. Jag och Elin åkte och solade i Bockara. 
Sen var jag, barnen och Lisa i Berga och fikade. Supergott. 🙈🤗 Alla grabbar i familjen har fått håret klippt. Barnen fick lite blå färg😂 (null)


Vi har även tagit fram alla resväskor och jag har börjat plocka fram lite kläder. Nu blir det nog lugnt resten av kvällen. Stefan är och spelar innebandy. Ebbe och jag myser i soffan och dagdrömmer om vår soffa vi har beställt.🙌🏻 (null)

Denna vecka som kommer ska jag jobba på 4st olika arbetsplatser🙈😅. Det ska bli väldigt roligt och spännande. Jag berättar mer efteråt sedan.❤️😇









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0