Mycket mat och lite träning🙄

Oj tiden bara försvinner här. 

Jag har hunnit med 2st vattengympa pass, 1 gympass och ytterligare 1 h Pw/jogging på stranden. 

Igår var vi på night market och köpte lite kläder, hörlurar och en ryggsäck.
(null)

(null)

(null)

Barnen matade fiskarna på hotellet igår, vilket var väldigt intressant.🤗 (null)

(null)
Annars känns det som vi bara äter hela tiden. Barnen har fått soleksem, värmeutslag och jag har fått lite problem med magen. 
Men det känns som alla är rätt nöjda ändå. Jag och Stefan har fått lite mer sol idag 😊.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu är vi på hotellrummet och kollar på CSI avsnitt. 
Lisa
2018-01-28 @ 14:30:15

Ser härligt ut! ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0