Kul arbetsvecka😇

Idag har jag en ledig dag och det var vĂ€lbehövligt efter 7 dagars jobb. Jag har varit i förskoleklassen och pĂ„ Ica. VĂ€ldigt roligt och spĂ€nnande utmaningar pĂ„ bĂ„da arbetsplatserna.

Vi har Àven varit pÄ banken och lagt om vÄra lÄn lite.

TrÀningsveckan har sett ut sÄ hÀr:
MĂ„ndag: 1 h Pw och rygg
Tisdag: vilodag
Onsdag: vilodag
Torsdag: Rygg (med syster yster)
Fredag: Axlar & Mage. (Med Icasara😘)
Lördag: vilodag 
Söndag: Ben och cardio.

IgĂ„r efter jobbet Ă„kte jag direkt till svĂ€rförĂ€ldrarna för underbara kroppkakor😋 och supergod efterrĂ€tt. 
KvĂ€llen spenderades med barnen.❀

Idag har jag varit lite barnvakt Ă„t Alina😍. Men förrutom det och gymmet har det varit ganska lugnt. Jag Ă„kte till karlsson en svĂ€ng, har gjort ingefĂ€rashot, lagat mat, tvĂ€ttat och slappat i soffan. 

Imorgon hoppas jag hinna med mycket. Vi fĂ„r se hur mycket tid jag behöver. 

Vi hörs!❀



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0