LĂ€tt att spendera pengar🙈

Idag var jag sista dagen i förskoleklassen. Det har varit superkul och sĂ„ underbara barn. Nu vĂ€ntar 9 dagar pĂ„ Ica innan det Ă€r dags för en ledig helg. 

IgĂ„r var jag ledig sĂ„ Stefan och jag blandade flytspackel och la pĂ„ det tredje lagret i vĂ„rt kommande badrum. 
(null)
Nu Àr det fallet nÀsta gÄng. Men vi hoppas kunna börja bygga vÀggar och fixa taket med spotlights.

Vi var i Kalmar igĂ„r och shoppade lite🙈 (null)
Stefan fick en tröja.
(null)
Jag köpte en tröja och en kofta.
(null)
Ebbe fick en skjorta,T-shirt och ett par skor.
(null)
Totte fick 2st t-shirts.
(null)
Ebbe fick en namnsdagsglass.😇
Vi köpte Àven en stekpanna och lite annat smÄtt och gott.

Idag var jag en svĂ€ng pĂ„ Ica och vi gick igenom lite inför nĂ€sta vecka. Jag kommer dĂ„ plocka frukt och gröntđŸ™ˆđŸ€—.

Vi hörs!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0