Ledig söndag đŸ€—

IgĂ„r kom Stefan hem och jag bytte om för att Ă„ka till gymmet men Ă„ngrade mig. Jag hamnade i soffan istĂ€llet med lite choklad i handen😅😘. 

Det blev bara 2st trÀningspass förra veckan och jag har varit helt slut om dagarna. Men jag har de senaste dagarna gÄtt till och frÄn skolan/jobbet. (Ibland har vi cyklat).

Jag tÀnker att jag ska gÄ minst 10000steg varje dag. Jag brukar komma upp i det kanske varannan dag i vanliga fall.

IgÄr var barnen och jag i Kalmar med Alice, Lisa och Jimmy. Vi var pÄ Leos lekland och Ikea för lite mat och efterÄt lite shopping.

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
Jag hann med att klippa Ebbes hĂ„r igĂ„r med.. han har tjatat ett tag nu sĂ„đŸ˜‡.

Idag har jag jobbat pĂ„ förmiddagen. Eftermiddagen har innehĂ„llit matlagning, tvĂ€tt och lite plock hĂ€r och dĂ€r. Nu har jag intagit en paus i soffan.❀

 Vi hörs!







Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0