Tatuering ✅


Jag hann med 3st träningspass till förra veckan. Ett pass för ryggen, andra passet för triceps, axlar och mage och tredje för ben😇.

Min lediga helg har spenderats med Jessica som sov över från fredag till lördag. Vi hade disco med barnen och åt mängder med godis😇.

För övrigt så blev det en hel del städning och rensning. Sovrummet och toan fick en grundlig rengöring med fönsterputsning och rensning av garderob och lådor, golvrengöring och så vidare. 

Ifredags fick jag frågan om att jobba idag så efter jag gjort mina 2 tatueringar så åkte jag direkt till jobbet. Där plockade jag varor och var i frukt och grönt. 

Så här blev resultatet av mina tatueringar🤗 (null)
(null)

Nu ska jag bara slappa och titta på tvn. Imorgon väntar jobb mellan 12-18. 😊





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0