Bilderna får berätta🤗

Nu har det gått mer än en vecka sen jag skrev nåt här så kände att det var dags.  (null)
Totte fick en pinjata av jessica och han blev så glad. Han har önskat sig det i 2 års tid nu🤗. Det var ju mycket godis i också🙈. Denna bild är ifrån tisdags då vi även åkte och hade träff med Sofia, Sofie, jessica och barnen🤗.

(null)
Dessa bilder är från Lindh festen. En rolig kväll men dagen efter inte lika kul😬😂.
(null)


Förra veckan var vi lite barnvakt åt Alina😍.
(null)

(null)

(null)

(null)


Denna bild är från Tottes födelsedag när han fick presenter av Cissi med familj❤️.
(null)


Mitt lilla projekt som jag gjorde förra veckan😂. Det är färdigt nu men ska så in gräs och lägga på mer jord.
(null)

(null)
Några vändor till gösjön har vi lyckats med också.

Igår efter jobbet så var jag och barnen och hälsade på familjen Lönn/Rannemalm😘. Det blev prat och lite fika. Mysigt😇.

Idag har det ena avlöst det andra. Men bilen har varit på service och plånboken blev tunnare😬. Jag har jobbat och syrran har haft barnen då det var stängningsdag för barnen. 
 Vi har varit på Ebbes fotbollsträning och tvättmaskinen har gått varm. Jag hann även med en halvtimme på eftermiddagen i solen. Jag höll på att somna😍. Lisa och Tyra har varit och hälsat på ikväll också❤️.

Imorgon väntar jobb, åka och fixa naglarna, fixa lite hemma och ta det lugnt tror jag. 🤗 men vem vet😂.

Men jag har varit och jobbat både på skolan och på Ica. De senaste 2 veckorna. Väldigt kul🤗

Jag hoppas det inte dröjer för länge till nästa blogginlägg🙈





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0