Totte 5 år

I torsdags efter en härlig dag i solen så grillade vi lite. Macan, Ea och Johanna kom hit.

I fredags efter jobbet lämnade vi barnen hos kusinerna medan jag och Stefan åkte till Kalmar. Vi letade efter skor och skjorta till bröllopet. Vi hittade skor men ingen skjorta. 🙈
(null)
Vi åt kinamat och sen efter lite letande åkte vi hem igen. 
Väl hemma så tog vi det lugnt. 

Lördagen började med en promenad med Stefan. (Steffes bild😂)
(null)

Efter åkte jag med familjen Siklund/sjöblad till Oskarshamn för att kolla på Millan och alla andra som gjort sig fina för balen. 
(null)

(null)
Jag hittade även en skjorta till bröllopet. På kvällen var Stefan iväg och vi tog det lugnt. 

Söndagen började med en promenad runt byn till gymmet. Blev 1 h Pw och ca 35min på gymmet. Jag körde ett pass för hela kroppen så det gav ju inget egentligen. Men skönt att börja få in rutinen för att träna igen.  (null)


Sen var det städning på schemat innan Tottes kalas.  Vi grillade och åt tårta och Totte fick presenter som han blev superglad över.

Kvällen blev lugn.😇

Idag fyller Totte år. Men han somnade kort efter att vi kom hem från jobb/förskola. 

Dags att väcka honom ❤️.
Vi hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0