Totte fick en cykel❣️

Härlig helg. Ledig i fredags så satt lite i solen på eftermiddagen och kvällen spenderade jag tillsammans med bästa Jessica. Alltid lika kul🤗😂.

Jag jobbade igår förmiddag och eftermiddagen och kvällen spenderades hos grannarna Nina och Magnus. Vi grillade och hade det trevligt. 

Idag blev det att jobba kväll och jag klagar inte då jag bara har 2 st jobbdagar nästa vecka. Men underbart fint väder idag. Så har varit ute i solen i 2 timmar nu och solat. Det gäller ju att ta vara på solen🙌🏻.

Snart får jag väl gå in och äta nåt innan det är dags att dra😇.

Imorgon har jag bara lite planer inbokat så vi får se vad som händer och sker😅. 

Ifredags fick Totte sin födelsedagspresent. Med tanke på att hans andra cykel fick punktering så ville vi inte vänta till den 14 maj❤️.
(null)
Så nu är det handbroms som gäller😬, han har än så länge fixat det galant. Men man är ju lite nervös ändå.

Annars har jag varit på gymmet 2 gånger denna veckan och kört igenom kroppen och väldigt lätta vikter och inget pulshöjande. Förkylningen vill inte ge med sig. Jag tänkte hunnit med ett pass idag med men valde solen istället😇.

(null)
Min utsikt ifrån solstolen🤗

Ha det toppen❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0