När det inte blir som man tänkt.

I helgen skulle vi satt matta och väggar i vårt badrum. Tyvärr blev det inte alls så utan vi fick ta bort lite av den sista flytspacklingen. Så nu backar vi några steg igen och chansen att få det klart till jul känns svårt.

Men kan trösta mig med att min förkylning typ är borta nu vilket är så skönt. Så det blev 5 veckor utan träning. 
Nu har jag börjat lite smått med ett pass i söndags med att gå på bandet i en timme. Igår körde jag 2.5 km på crosstrainern, lite ben med syrran💋.

Imorgon är det ett ganska kort arbetspass och Stefan ska vara pappaledig. 

Det är en ledig helg som väntar så vi får se vad vi hittar på. ☺️
Ciao. Här är en bild från Halloween 😎




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0