Möhippa♥️

I helgen var det MÖHIPPPA för älskade Jonna. En perfekt övernattning på skansen med ett härligt gäng, god mat och dryck. 🥰
Detta var mina underbara rumskamrater😍. 
En bild på bruden i början av dagen 💋

Denna veckan varit ganska lugn och barnen har varit på varsin fotbollsträning.

Jag och Totte målade golvet i pannrummet och lite skillnad blev det alls. Även om de redan lyckats slita ner det. 🙈😅 Vi rensade även bort lite grejer. Så här såg det ut innan vi började 

Slutresultatet blev lite bättre i alla fall. 
Barnen är nöjda så då är jag det med. 😇. 
Jag är ledig idag vilket är skönt då Totte vaknade med halsont och var lite hes. 
Nu ska jag försöka plocka undan lite och få ordning här hemma🙈

Ciao








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0