FrieriđŸ„‚

Ja lite har ju hĂ€nt sedan jag bloggade sist. Men det största som hĂ€nt Ă€r att min Steffe har friat sĂ„ nĂ€sta Ă„r blir det bröllop.💍

SĂ„ nu har planeringen börjat ta fart. Jag hoppas kunna uppdatera er lite angĂ„ende detta. 💃

Men i dagslĂ€get sĂ„ Ă€r kyrka och lokal bokad. Även om kyrkan inte var en sjĂ€lvklarhet frĂ„n början sĂ„ tror jag att det kommer bli jĂ€ttebra. 😇

Det var i denna lada som Stefan friade inför mĂ„nga av vĂ„ra vĂ€nner. En superrolig och minnesvĂ€rd kvĂ€ll var detđŸ„‚. 

Ja lite annat Ă€r ocksĂ„ klart dĂ„ Steffe har pratat om bröllop lĂ€nge.(Jag ocksĂ„ givetvis đŸ˜‰). SĂ„ vissa lĂ„tar Ă€r ocksĂ„ klara till kyrkan. 

Jag har Ă€ven frĂ„gat mina tĂ€rnor och alla sa ja♄. Lite mer om det i ett senare inlĂ€gg. 

Att göralistan Ă€r lĂ„ng sĂ„ fĂ„r snart börja försöka checka av lite. 😅

Nu ska jag fortsĂ€tta att titta pĂ„ sĂ„ mycket bĂ€ttre och ta ett glas vinđŸŸđŸŒž. 











Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0