Så nöjd😍

Helgen har varit lugn och skön. Jag gick på helg i fredags kl.18.00.
Jag åkte hem och åt lite mat och sen gick jag och Totte till familjen Erlandsson. Ebbe var redan där och stefan kom dit lite senare. 
Mysigt att bara prata, dricka lite vin, mysa med Cornelis och äta godis. 🥰

Lördagen tog vi bilen till Ohamn(hela familjen).
Totte fick sig ett par nya skor. Asics skor som han haft några gånger innan. Perfekta skor även om de är lite dyrare. 
Jag fattar inte hur barnen lyckas förstöra sina skor så mycket. Det var flera hål i Tottes skor och vi det känns som vi nyss köpte de😂😅. 
Ebbe fick sig en ny vinterjacka. Dyr men när Ebbe gillar nåt är det bara att köpa för då vet man att det används 🥰. 

Jag köpte mig en klocka. Jag är så himla nöjd. Jag fick ett presentkort av Bettan och Rolf när jag fyllde 30 år så det sved inte lika farligt i plånboken. 😅
När vi kom hem från Ohamn så drog vi till gymmet för ett pass. Det blev det första och enda passet denna vecka. 

Kvällen spenderades i soffan medan en fläskgryta stod på spisen och puttrade länge och väl. 

Idag tog hela familjen sovmorgon. Jag gick upp kvart över nio för att ta en promenad med Lisa. Jag väckte steffe när jag gick och barnen vaknade lite efter. 

Cyklade 20 min på cykeln efter den sena frukosten. Eftermiddagen bjöd på besök av syrran och barnen.🥰
Sen kom Elin och Alfons med fika så blev en lugn och mysig eftermiddag i soffan.♥️ 

Man orkar ju inte med att göra så mycket. Det känns som tröttheten är jobbig för många just nu. Längtar tills vi ställt om klockan till Vintertid 🙌🏻














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0